Pokud se chce člověk prezentovat jenom v omezeném měřítku v místě svého působiště, postupuje zpravidla těmi nejtradičnějšími, tedy papírovými způsoby. Rozdává letáky, vylepuje plakáty, případně rozesílá pozvánky. Zná svou potenciální klientelu, ví, kam co ze své reklamy umístit, aby to zabralo v maximální míře, kdy a jak se zviditelňovat a na co si při tom dát pozor. Má to tedy poměrně snadné.
Ovšem ten, kdo se chce zviditelnit ve větším, ba možná i globálním měřítku, to už tak jednoduché nemá, jakkoliv by se mohl zdát pravý opak pravdou. Ten totiž zpravidla netiskne a nerozdává stohy letáků, ten nemusí obíhat s množstvím svých prezentací plakátovací plochy ani nemusí dejme tomu postávat na nejrušnějších místech ve špičce, aby ho míjelo co nejvíce lidí. Tomu stačí vytvoření pouhopouhé jediné internetové stránky, o kterou se ve virtuálním světě hravě podělí všichni eventuální zájemci.
Taková internetová stránka tak může vypadat jako ideální řešení reklamní akce. Nevyjde draho a přitom ji může mít k dispozici každý. Ovšem je tu bohužel nutné zdůraznit ono ‚může mít‘.
Protože taková internetová stránka mívá velmi často i svou odvrácenou stranu, svůj více než závažný nedostatek. A tím je nedostačující návštěvnost.
Někdo si zkrátka pořídí svou vlastní internetovou prezentaci, od níž si leccos slibuje, ovšem veškeré naděje ztroskotají na tom, že na tuto nikdo nebo téměř nikdo nezavítá. A je-li tomu tak, je nasnadě, že tato coby součást reklamy totálně selhává.
Proč je tomu tak?
Vůbec to neznamená, že by ona stránka byla v něčem vysloveně špatná. Potkává to i ty nejkrásnější aplikace, jaké si jenom lze představit. Důvodem minimální sledovanosti je prostý fakt, že lidé hledají na internetu informace pomocí internetových vyhledavačů. Zadají do nich hledaný výraz, vyhledavače jim nabídnou ohromné množství odkazů a tito uživatelé automaticky sáhnou po těch, jež jsou první na ráně.
A k tomu, aby byla některá stránka na takovém ideálním místě ve vyhledavačích, je třeba využít seo služby Seolight. Jen díky nim se stane lecjaká stránka dostatečně sledovanou. A proto by jich měli využívat všichni, kdo chtějí, aby jejich stránka plnila svůj účel. Tedy propagovala je. Jinak to nejde.